Voor 18:30 besteld, morgen in huis Gratis verzending +31 085 401 7768

Uw winkelmandje bevat geen artikelen.

Totaal in winkelmandje: € 0,00

Veel gestelde vragen en antwoorden

 

Op deze pagina vindt je de meeste gevraagde informatie over het plaatsen, betalen en leveren van een bestelling bij iPhonehoesjes. Mocht je vraag er niet bij staan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag! 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

De levertijd van je bestelling vinden wij belangrijk. Daarom wordt de bestelling door onszelf verstuurd vanuit ons eigen magazijn. Bij een bestelling geplaatst voor 18:30 op werkdagen ontvang je je bestelling in de regel de volgende werkdag. Uiteraard is het dan wel belangrijk dat het product op voorraad is en je bestelling ook betaald is. 


Bij bestellingen naar België en andere landen in Europa is het helaas niet te garanderen dat je je bestelling binnen 24 uur in huis hebt. Normaal gesproken vindt een levering binnen enkele werkdagen plaats.

 

Ontvang ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Nadat je je bestelling hebt afgerekend krijg je een orderbevestiging per mail. n de orderbevestiging vind je je gegevens en daarnaast ook de bestelde producten en aantallen. 

Ontvang ik een verzendbevestiging van mijn bestelling?

Uiteraard krijg je een verzendbevestiging op het moment dat de post is opgehaald door van Straaten Post of Post NL.

Kan ik een tijdvak of afleverdatum kiezen?

Een tijdvak of afleverdatum kiezen voor het afleveren? Dat kan. Hiervoor kies je bij het afrekenen in de winkelwagen voor de PostNL Track & Trace  pakket button  (alleen geldig in Nederland).

 Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL afhaalpunt?

Wil je liever je bestelling zelf ophalen? Dat is geen probleem, je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen bij één van de meer dan 2.000 PostNL afhaalpunten. Dit kan je plaatselijke supermarkt zijn, maar ook één van de andere aangesloten winkels zijn. Een groot deel van de PostNL afhaalpunten zijn ook 's avonds en in het weekend geopend.

Hiervoor kies je tijdens het afrekenen in de winkelwagen voor de PostNL Track & Trace pakket button (alleen geldig in Nederland).

Ophalen kan de eerste volgende werkdag nadat we je bestelling hebben verzonden. Zodra het pakketje klaar ligt krijg je een ophaalbericht.

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds ontvangen?

Dat is geen probleem! Kies hiervoor voor de Avondbezorging van PostNL door middel van de PostNL knop in de winkelwagen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
In je verzendbericht staat aangegeven hoe we je bestelling hebben verstuurd. Indien het een pakketzending is ontvang je ook een traceercode waarmee je je bestelling kunt volgen op de website van PostNL.

Ik heb mijn bestelling de volgende werkdag niet ontvangen, hoe verder?
Als je van ons een verzendbericht hebt ontvangen is je bestelling in handen van van Straaten :Post of PostNL en weet je dat deze onderweg naar je toe is. Echter kunnen we een levertijd nooit 100% garanderen gezien wij daar ook voor afhankelijk zijn van de vervoerder. Mocht je je bestelling na 4 werkdagen na verzending niet hebben ontvangen horen we dat graag van je!

Wanneer gaat mijn bedenktijd in?
Zodra je je bestelling hebt ontvangen gaat de bedenk termijn van 14 dagen in.


Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Je kunt je bestelde producten binnen de bedenktermijn van 14 dagen retourneren. Let er wel op dat het product en de verpakking onbeschadigd en verkoopbaar blijven. Ook de originele verpakking dient onbeschadigd te blijven. 


Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Dat is afhankelijk van het moment van opsturen. In de regel verwerken wij ruilzending met 1-2 werkdagen na ontvangst, retourbetalingen worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verwerkt tot het wettelijk maximum van 14 dagen.

Wie betaalt de kosten van het retourneren van mijn bestelling?
Bij gebruik van onze ruilservice (binnen Nederland) zijn die kosten voor ons, wil je een retourbetaling dan draag je zelf de verantwoording en de kosten van het retourneren.

Ik heb gekozen voor een retourbetaling, krijg ik mijn hele betaling retour?
Jazeker, zolang je product in verkoopbare staat wordt geretourneerd ontvang je de betaling terug die je hebt gemaakt. Wij retourneren je betaling op dezelfde manier als je deze hebt gemaakt.


Mijn product is defect, hoe verder?
Als het product binnen de garantieperiode van 6 maanden zit en de schade niet is ontstaan door het normaal gebruik van het product kun je je retour aanmelden met het Garantieformulier

Zijn er uitzonderingen voor het retourneren?
Afgezien dat een product in verkoopbare staat moet blijven is het helaas niet mogelijk om hygiëne producten te retourneren zoals oordoppen, accessoires voor oordoppen en screenprotectors. Deze producten kunnen alleen worden geretourneerd in ongeopende verpakking.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden met van Straaten Post en/of PostNL.

 Hoe neem ik contact op?

Je kunt ons altijd bereiken middels het contactformulier op onze website, of via info@iPhonehoesjes.nl. Wij zullen tijdens werkdagen binnen 2-4 uur reageren op je vraag of opmerking. 

Waar vind ik de algemene voorwaarden van iPhoenhoesjes.nl.

Onderaan de Homepage vind je de algemene voorwaarden. 


Meer vragen? Stel ze via info@iphonehoesjes.nl